آچار فرانسه(بزرگترین سایت تفریحی) ♥♦♣♠

هر چی بخوای تو اینجا پیدا میشه. از شیر مرغ بگیر تا جون آدمیزاد !!!

آچار فرانسه(بزرگترین سایت تفریحی) ♥♦♣♠

هر چی بخوای تو اینجا پیدا میشه. از شیر مرغ بگیر تا جون آدمیزاد !!!

طالع بینی کله پاچه ای + طنز

وقتی میری کله پزی دوست داری چی بخوری؟


آب گوشت ساده: آدم خسیسی هستی… خب یه هزار تومن بیشتر بده با مغزشو بخور!


آب گوشت با مغز: معلومه که آدم با سلیقه ای هستی… جون منم آب گوشت با مغز رو خیلی دوست دارم.


چشم: آدمی هستی منطقی، با ان خیلی زیاد… الکی گفتم بابا خب چشم دوست داری اینکه تفسیر نداره!


مغز: مغز خالی؟ بابا بی خیال… مطمئنی؟ خیلی چربه ها… واسه سلامتی خودت می گم. چی؟

به من ربطی نداره؟ اصلاً حالا که اینجوریه تفسیر نمی کنم.


پاچه: اینکه دیگه نیازی به گفتن من نداره… آدم پاچه خواری هستی!


زبون: آدم سحرخیزی هستی… چون زبون همیشه زود تموم میشه!

بناگوش: خوب بناگوش رو همه دوست دارن… انتظار تفسیر هم داری؟


گوشت صورت: آدم بلانسبت خنگی هستی… آخه عزیز من گوشت صورت همون بناگوشه!


سنگک خالی: یا دانشجوی خوابگاهی هستی، یا سرباز! چون انگاری درست حسابی گیرت نمیاد…!


همه موارد فوق: آدم خیلی پولداری هستی… کوفتت شه!


هیچکدام: آدم خیلی علاف و بیکاری هستی که می ری طباخی فقط در و دیوار رو نگاه می کنی!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد